Opis narzędzia
Sprawdź jakie obszary Twojego biznesu możemy usprawnić.
Sprawdź jakie obszary Twojego biznesu możemy usprawnić.
Na pewno wiesz, że aby odnieść sukces w kanałach online ciągle musisz poprawiać efektywność swojego marketingu i procesów sprzedażowych.
Dla nas efektywność w marketingu cyfrowym przede wszystkim oznacza technologię. Odpowiednio dobrane narzędzia do precyzyjnej emisji i monitoringu oraz szczelny pomiar ścieżki użytkownika, który zapewni Ci nasza platforma.
Połączone dane z wszystkich źródeł w jednym miejscu, pozwalają na szybkie i proste raportowanie.
Zagregowane dane zebrane w procesie pozyskania i obsługi uzupełniają lub zastępują zaawansowane systemy CRM.
Od pozyskania kontaktu, poprzez obsługę CallCenter i sprzedażową do cyfrowych scenariuszy Marketing Automation.
Dostępne z każdego miejsca na świecie na dowolnym urządzeniu w pełni spersonalizowane zestawy danych z kluczowymi informacjami.
Możliwość śledzenia ruchu z każdego źródła w Internecie za pomocą InContact.
Elastyczne definiowanie Źródeł, Kampanii, Mediów, a nawet samych Treści.
Dodatkowo unikalna możliwość śledzenia ruchu off-line na poziome Punktów Wejścia.
System współpracuje z popularnymi systemami analitycznymi tj.. Google Analytics, Facebook, DCM, AdForm, etc.
Dzięki wbudowanemu API jesteśmy w stanie łatwo odznaczyć wyniki także w InContact.
Personalizowany dashboard InContact pozwala na przedstawienia danych i wyników analiz w najefektywniejszy dla Twojej firmy sposób.
Dla bardziej zaawansowanych projektów wymagających połączenia danych z wielu źródeł wykorzystujemy bezpieczną i certyfikowaną platformę Google Cloud oraz system, Google Data Studio.
InContact, dzięki elastycznej implementacji pozwala na integrację z dowolnym formularzem istniejącym już na Twojej stronie.
W przypadku konieczności stworzenia nowych formularzy, mamy możliwość stworzenia do dowolnie zaprojektowanego formularza zbierającego dane w Internecie.
Każdy kontakt może być modyfikowany, uzupełniany o dodatkowe dane a także komentowany w trakcie jego obsługi.
Każda informacja o modyfikacji odznaczana jest w bazie danych, dzięki czemu wiemy kto i kiedy dokonał danej zmiany.
Wszystkiej rozwiązania do pozyskiwania i przetwarzania danych w InContact projektowane i wdrażane są z największą dbałością o obowiązujące przepisy prawa, w szczególności dyrektywę GRPR (RODO).
Każdy użytkownik, w zależności od etapu procesu sprzedażowego za jaki odpowiada, posiada dedykowany układ i funkcjonalności.
Dodatkowo może jeszcze wprowadzić własne zmiany i personalizować widok dostosowując go do własnych preferencji.
InContact dzięki zaawansowanemu systemowi linii czasu, wspiera użytkowników w wymianie informacji o leadzie oraz wysyła powiadomienia (alerty) w zależności od istotnych akcji, które pracownik powinien właśnie wykonać.
Oparty na e-mail oraz SMS system powiadomień, użytkownik może także dowolnie wykorzystywać ustawiając własne alerty.
Dzięki alokacji rozwiązania InContact w bezpiecznej chmurze, system dostępny jest z każdego miejsca na ziemi z dostępem do Internetu.
Nasze rozwiązanie dostosowane jest także do urządzeń mobilnych, dzięki czemu z powodzeniem jesteśmy w stanie obsłużyć leada przez telefon.
Dla każdego procesu możemy ustawić scenariusze oparte na dostępnych wielu trigerach (wyzwalaczach) pozwalające automatycznie wysyłać maile o wcześniej ustalonej treści powiadomień, powitań czy przypomnień do użytkowników którzy kiedyś lub właśnie zostawili swój kontakt.
Dzięki wbudowanemu API bramki SMS, oprócz maili, możemy wysyłać powiadomienia do prospektów i klientów za pomocą SMSa.
W wersji enterprise, system InContact pozwala na wdrożenie pełnej implementacji MA na Twój serwis WWW. Dzięki temu oprócz powiadomieniom e-mail czy SMS, które występują już w wersji podstawowej, będziemy mieli możliwość wyświetlić banner w dowolnym miejscu na stronie.
InContact posiada możliwość generowania dowolnych raportów w dwóch wymiarach na podstawie danych zebranych w bazie.
Dodatkowo prezentuje dane na podstawie dedykowanych dashboardów oraz wyniki analiz w postaci zaawansowanych raportów.
Każda branża posiada specyficzne, istotne dla niej wskaźniki. Dodatkowo każdy manager, a nawet każdy zarząd jest przyzwyczajony do czytania raportów w swój wypracowany latami sposób. InContact prezentuje dane tak jak jesteś do tego przyzwyczajony. Dodatkowo, bazując na naszym doświadczeniu, wypracowaliśmy kilka uniwersalnych, które na pewno się przydadzą.
W wersji enterprise, każdy raport może zostać dodany do subskrypcji indywidualnie dla każdego użytkownika, lub grupowo, tak aby np. wszyscy managerowi dostawali na maila regularnie ten sam raport.
Zaawansowany system organizacji dostępów pozwala określić tak naprawdę nieskończoną ilość polityk dostępów. Elastycznie określamy co widzi konsultant call center, co koordynator, handlowiec, a co dyrektor sprzedaży chce widzieć.
Każdy użytkownik na swoim etapie obsługi leada może dodawać dowolne komentarze np. spostrzeżenia z rozmowy lub spotkania.
W niektórych przypadkach komentarze mogą zostać ustawione jako pola obligatoryjne np. przy zmianie statusu leada.
Modelując proces sprzedaży w InContact każdy użytkownik może mieć oznaczonych konkretnych innych pracowników którym powinien dalej przekazać leada. Użytkownicy zatem mogą widzieć tylko tych, którzy zostaną z nimi powiązani.
Powszechnie wiadomo, że kluczem do zwiększenia sprzedaży jest także zoptymalizowany LP, czyli strona na której ląduje użytkownik zainteresowanych naszą usługą lub produktem.
Opierając się o setki zbadanych stron sprzedażowych przygotowaliśmy kilka prostych we wdrożeniu Landing Pages.
Jeżeli dopiero startujesz i nie masz formularza, przygotujemy go także dla Ciebie.
Razem ze stroną LP możemy wdrożyć gotowe do użycia z InContact formularze.
W wersji enterprise zaimplementujemy Ci także system analityczny oraz przeprowadzimy konfigurację aby móc efektywnie optymalizować każdy element na stronę www.
Zarządzaj procesem pozyskiwania i obsługi Klienta.
Analizuj, wprowadzaj zmiany i automatyzację i rozwijaj swój biznes z nami.